środa, 21 sierpnia 2013

nowa

Od bardzo dawna zbierałam się do założenia bloga tu...bylam juz gdzie indziej przez chwilę, zawsze brakowało czasu na pisanie. Wiem, ze teraz będzie inaczej:)
Jestem szczęśliwa mamą 7 miesięcznej córeczki Hani, która mnie zainspirowała do założenia tego bloga. Uwielbiam obserwować zachodzące codzień postępy w rozwoju mojej Hani. Obecnie jesteśmy na etapie samodzielnego siedzenia i gaworzenia :) przepraszam, ze tak chaotycznie, ale piszę z telefonu.
Od pewnego czasu czytam regularnie kilka blogów mam, które są na podoobnych etapach i nie tylko, stwierdziłam, że fajnie jest się podzilić radością i troską z Wami.

zapraszam do czytania

Sylwia

a o to moję szczęście :) 7 miesięcy i 5 dni

jak ogarnę sztukę wstawiania fotek z tableta, to bdzie ich więcej :)
miłego dnia

4 komentarze:

  1. Miłego blogowania. Uwaga, to wciąga ;-)). A Hania sliczna. Prawie mam równieśnika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) juz się zorientowałam, ze Miloszek jest w podobnym wieku;)

      Usuń